Mój Zakątek

Mój Zakątek

piątek, 15 sierpnia 2014

Serduszkowe małe co nieco...

U mnie na tapecie wciąż serduszkowe zawieszki.
Lubię je, bo u mnie w domu mają różne zastosowania, nie tylko dekoracyjne...
używam ich na przykład jako zakładki do książek.

To serduszko powstało od tak...i od niechcenia.
Zamiast bejcy użyłam morskiego pigmentu do farb (w Obi..koszt ok 6 zł) rozwodnionego wodą, chociaż również zwykła farba akrylowa nadaję się do a'la bejcowania.
Po całkowitym wyschnięciu przeciągnęłam kilka razy szczotką miedzianą, co spowodowało powstanie delikatnych bruzd, po czym nałożyłam i wtarłam pastę wybielającą Starwax (dostępna w sklepach budowlanych, koszt ok. 37 zł)








1 komentarz:

  1. Serduszko rewelacyjne, bardzo ładne, ciekawy motyw, i ciekawie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń

Pisz, pisz....